Streamingtjenesten Dplay står overfor navneskift og rebranding i det nye år.
Tjenesten skifter nemlig navn som et led i en rebranding-strategi. Indholdet vil umiddelbart være det samme, men på sigt kommer discovery+ til at have mere indhold fra Eurosport. Det fortæller selskabet bag, Discovery Inc., i en pressemeddelelse.
”For Dplay-kunder i Norden betyder det, at de til januar vil blive mødt af et helt nyt brand. De får adgang til det samme indhold, som de har i dag, og endnu mere originalt indhold i fremtiden – og derudover vil vi gradvist integrere vores sportsindhold i vores nye streamingbrand” udtaler Nicklas Norrby fra Discovery Nordics.
LÆS OGSÅ: Nye serier og sæsoner på Viaplay, Xee og C More i december
Streaming-tjenestens kunder kommer til at kunne vælge mellem et abonnement med og uden sportsindhold, således at ”Underholdning”-pakken vil koste 99 kr. pr. måned., mens pakken ”Sport & Underholdning” bliver udbudt til 179,- pr. måned.